02 листопада 2016

02.11.2016

Привіт всім, хто купує продукцію української кампанії "Джерелія". Й тим, хто ще не купує. Й тим, кому взагалі це нецікаво. Знаючи, що можу залишитись без роботи, я пробую змінити своє ставлення до сучасного світу. Так, мені це нелегко, так, я звикла до стабільної роботи, рутини, начальства, й т.і. Але змінюватись й змінювати світ ніколи не пізно. Отже, шукаю парасольку - оберіг. Чомусь вірю, що Джерелія може хоча б частково нею стати. Якщо ви мені допоможете, якщо спробуємо працювати разом. Спочатку просто для себе, все одно треба купувати хоча б дещо. Потім допомогти іншим. А для того, щоб ви, читачі, вірили мені, я буду розповідати у цьому блозі про ті товари, які я сама спробувала. Добре? Хоча я пишу більше для себе, бо це ж щоденник! Просто порівняю через пару місяців. Чи зміниться щось в мені? Знай, найцікавіше досліджувати самого себе.

№1

Мазь-бальзам використовується для місцевого застосування в комплексному лікуванні гострих респіраторних захворювань, що супроводжуються нежитем, закладеністю носа, кашлем з утворенням мокротиння, що важко відділяється. Маєм’яку зігріваючу, протизапальну, антисептичну і знеболювальну дію. Полегшує носове дихання, зменшує набряклість і закладеність носа. Полегшує стан при продуктивному і непродуктивному кашлі за рахунок відволікаючоїтам’якої відхаркувальний дії.
Може також застосовуватися для симптоматичної терапії м’язового болю, болю спині і головного болю.
Містить: олію мигдальну, віск бджолиний, масло какао, ефірну олію евкаліпта, ефірну олію ялиці білої, камфору.
Ефірна олія евкаліпта:має антибактеріальну, противірусну, антисептичну, аналгетичну, протизапальну та відхаркувальну дію.
Ефірна олія білої ялиці має бактерицидну, дезінфікуючий і протизапальну дію. Має м'яку зігріваючу і відхаркувальну дію.
Олія мигдалю і масло какао мають пом’якшувальну і регенеруючу дію.
Камфора діє як антисептичний, протизапальний, місцевий подразнюючий та відволікаючий засіб, викликає приплив крові до шкіри.
Застереження: не застосовувати при вагітності та в період грудного вигодовування; дітям до 3 років; при підвищеній чутливості до компонентів препарату; бронхіальній астмі, спастичному кашлі; пошкодженні шкірних покривів у місці нанесення препарату.

Немає коментарів:

Дописати коментар